Thursday, August 26, 2010

Ampa memang cantik,tp masalahnya....

Hoho,malam2 neh tetiba aku rasa nak menulis plak kan,rajin ja tangan neh nak menaip,:-)
Sblm neh kita sembang kedai kopi sal MAN n BOY,tp dah sembang sal 2,Pak cik Leman kampung sebelah plak tnya,awat hg tulis sal laki ja,sal pompuan xda ka?? Errr... Pak Cik Leman,saya nie bukan reti sgt sal pompuan,satg salah tulih,saya kena hentam truk kot... Pak Cik Leman plak sambung membebel... Hang taw dak,pompuan la neh ramai cantik-cantik,tp bukan semua ley wat bini taw dak.Haish... Pak Cik Leman kawen 4 pun kata x smua ley wat bini ka?? Pak Cik leman senyum ja,"kalau ley wat bini aku dah kawen 10 taw dak"-sah orang tua neh bekas pengikut Pak Cik Pin yang penah femes dulu 2.. Diam ja aku.. satg teguq kata melawan orang tua plak kan... Tp kan... btoi gak ckp Pak Cik Leman 2...Awat ramai yang cantik-cantik tp x da boyfriend n x kawen no?? Ha.... nie la kot aku rasa sbb-sbb dia.. hehe,AMPA MEMANG CANTIK,TP MASALAHNYA....



1) Ampa memang cantik,tp masalahnya.... ampa demand sgt... nak laki 
      ala2 Adam  cita adamaya ja,yang muka cam Pak cik Leman ampa xmau dah.. 
      susah la cm2 kan..

2) Ampa memang cantik,tp masalahnya....ampa x jaga bau badan ampa.. muka cun ala 
     angelina jolie dah...tp skali laki mai dekat... adus... 
     bau kambing Pak Karim wangi lagi kot..pakai la perfume ka,
     deadorant ka.. jaga la sket bau 2...

3) Ampa memang cantik,tp masalahnya...  ampa 2 sosial sgt.. men ikut suka ati ja kuar 
     ngan laki mana pun kan,jenuh la cm2,laki mana nak lekat kat ampa kalau cm2...
     open minded pun open la jugak tp la sampai open semua kan,
     cmna nak cari laki kalau cm2..


 4) Ampa memang cantik,tp masalahnya... ampa kaya n hebat sgt.. bapak ampa 
     datuk besaq2.. laki nak dekat pun pk 2-3 kali jgk kan,tkt satg x sampai taraf 
     family ampa nak,tp xpa,2 bukan salah ampa pun kan.. Bak kata Pak Cik Tompel... 
     Takdir la 2..

5) Ampa memang cantik,tp masalahnya...ampa garang sgt... asal ada pakwe ja,
     gdh sket, lembik laki 2 kena belasah... memang la xda yang berani dekat kan?? 
     Tambah2 plak laki ampa 2 kecik ja.. sian dia.. jgn duk garang sgt no...hehe

       

6) Ampa memang cantik,tp masalahnya...ampa memilih bulu.. konon2 ampa neh 
     golongan kasta tinggi la,nak kawan yang hebat2 ja kan,yang besa2 ampa xmau dah
     ,kalau semua nak yang hebat2 yang x hebat neh sapa nak amik?? 
      laki dah la makin sket..limited dah neh..terhangat di pasaran da neh cek oi..,:-)

7) Ampa memang cantik,tp masalahnya... perangai ampa hampeh.. laki neh memilih gak
     calon nak wat bini kan,kalau dah gaya rockstar sampai x hengat dunia,laki mana
     nak mau.. jenuh dia nak control nanti taw.. x sesuai taw!! hehe

 


8) Ampa memang cantik,tp masalahnya...  ampa lesbian!!!! cnfrim2 la ampa x cari laki
     kan?? yang neh aku xley nak kata pa dah,hidup la dalam dunia ampa sendiri,sampai
     masa nanti tobat la no... byk lagi laki yang ley diharapkan.. jgn sbb bf lama ampa 
     hampeh,ampa jatuh fatwa semua laki sama ja,mana ada sama.. kulit pun len2.. 
     tambah la ati kan.. :-)


9) Ampa memang cantik,tp masalahnya... ampa pentingkan diri sendiri,kerjaya ampa,
     dunia ampa,mana da masa nak pikiaq sal jantan dah kan,ada gak bgs golongan neh
     sbb depa berdikari.. tp kan.. sampai bila ampa nak hidup sorg?? la ada membe2
     xpa la duk meronggeng skali kan.. dah tua nanti,membe semua dah kawen??
     takkan ampa nak pi kacau depa plak kan?? kita dicipta berpasangan... ingat no..

10) Ampa memang cantik,tp masalahnya...ampa tu pisau cukoq,jenuh laki nak layan
      ampa,skali mai angin pisau cukoq ampa 2,botak pala laki 2 taw.. jgn duk amal
      la menda neh,laki tak tahan lama nanti ngan ampa..hehe






 2 ja yang aku mampu bagi lepas sembang2 kedai kopi ngan membe2,byk lg sbb rasanya.. 

 tp kebanyakkan yang nie la kot.. Mesti ada yang marah2 kata sbb nie x btoi kan??
 Ampa jgn la perasan cantik nak marah2 aku no,aku ckp tuk yang cantik ja,yang nak
 marah2 tu,ampa cantik ka?? hehe,Bagi aku kan,cantik neh subjektif la kan,aku bukan 
 la pria terhebat nak kata cantik 2 datangnya dari dalaman ja,kena admit jgk laki neh 
 suka menda cantik kan?? tp cantik pun x semestinya perangai elok kan?? 
 jd definisi cantik itu menjadi
 fizikal yang menarik ditambah pulak yang ati 
 nurani yang bek.. 
  :-),bak kata prof bing,warna  kulit x penting,yang penting itu hati,
  hehe,takat 2 ja la tuk kali neh,rajin2 aku tulih menda len lak no..




Sekian...



2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hahahaha..caya la..aku suka post yg neh n yg no 2 tu aku cam tau ang dapat ilham dari mana...n no 5 tu lagi aku tau...hahaha

    ReplyDelete