Thursday, September 2, 2010

My Zoo,:-)

Rindu kat Budak2 zoo time diploma dulu.. :-)


Binatang-binatang yang aku kenal,:-),

Auk,Auk-Mcm mana dia dpat nama neh pun aku xtaw,hehe,sedaq2 dah kena
               panggil cm2,haha,haiwan yg paling setia,dulu gay 4ever,
               skang dah ada ati dalam taman,:-).kuat menyalak,keja mencarut,haha

Kambing-Stat dr nama dia la binatang neh,pas2 abes dekat satu batch semua kena
               nama binatang,haha,byk nama binatang bing la yang bagi,nsb bek dia dapat
               bunga yang rock abes,:-)

Monyet-Monyet yg emo,memang sgt2 mcm monyet,terlompat2,haha,rindu
              nak tgk nyet kira kipas sbb kalau dia kira kipas aku ngan sape boleh
              maki dia,haha,kan nyet kan??

Katak- Dia lmbt sket dapat nama,tp tetap ada,haha,keja panggil hujan,tp dia katak tua dah..
             katak ngan mulut paling pedas,haha
  
Memerang- Haha,yang nie haiwan yg dapat nama sbb kehebatan gigi dia,ampa xtaw,
                    dia dasyat gila kot bab mengGIGIt neh,hehe,seb bek dia ada ngan aku
                    sampai kat arau,ley aku sepak terajang tiap mlm,hehe,dewa PES,keja dia
                    tayang gigi ja,haha,duk ngan dia aku dapat silau kejayaan,bukan sinar,haha

Pari- Mcm mana dapat nama pun aku xtaw,sbb mata sepet sket kot,haha,dulu xdan
         abes skali ngan kami,tp skang dekan tiap sem kot.. kagum gila aku,haha,
         pari yg slalu buh buah penutup yg sempoi,haha,

Biawak- Keja curi teloq,dulu budak nerd rambut ala backstreet boy,skang suda rockstar,
              ckp byk,tp skali dia serius,aku pun terdiam gak,haha,ingat tak Gebuik.!!
              Angkat F**k,haha

Ayam katik-haha,ayam gila game,aku pun xtaw cmna ayam boleh men game sampai x
                   pi klas n x tdo,ayam katik plg comei,haha,kalau pi umah dia,mak dia mesti
                   tanya aku,"sem depan am nie ada lagi x kat uitm??" aku ingat punya
                   soalan 2,hehe

Penguin - Penguin muka nerd ngan falsafah "org gila ja pi library,org bodo ja study",haha
               msk kuar uitm jd hobi dia,skang dah hebat,budak dekan,MPP,paling hebat,dah
               ada awek oooo.... hehehe

Oink,Oink- dia neh dapat nama cr pasal sendiri,haha,org tanya kat kem,hg nak nak nama
                    binatang apa?? dia jawab,B**I la ampa neh,kan dah dapat nama 2,hehe,:-)

Ulat Bulu- dia dpat nama neh kat nashmir,haha,last2 kena gak nama binatang kat dia,hehe
                   la neh keja hotel dah,hebat dah,hehe

Ikan Lohan- Dapat nama sbb dahi jendul timbul ke dalam(bak kata nabil) dia yang mahai 2,
                      haha,byk aset lohan neh,haha,x msk bumper lagi tu,baru dahi br,hehe

Badak@ryhno- haha,yang nie jgn tanya mana mai mana nama dia,ampa tdoq ngan dia satu
                         malam ampa taw la sbb apa dia dapat nama 2,hehe,penghalau
                         nyamuk@misteri nusantara(aku cnfrim gelak kalau tgk video 2,haha)

Itik- Muka jambu dah,skali kuar sora.. alamak,itik pulang petang da.. hehe,tp sora ckp ngan
        pompuan sora macho la,ngan kami,keja duk jerit "mai la,mai la,ingat aku tkt ka"
        (ngan sora itiknya) haha,anak atan yg paling buas skali,hehe,skang dia kata dia
        insaf dah..:-)

Dubuk- Binatang gila yg keja wat menda gila,dia ngan org minyak punya keja,x psal2 ja
              kami kena kejaq kat Sunway Carnival ngan guard2 kat c2 sbb pecahkan troli
             depa,haish,buas sungguh,haha

Kura-Kura- bek ja kura2 neh,hehe,skang ampa taw dak dia terer kot men futsal,jgn terkejut
                   tgk dia men futsal la neh,dah buang cengkerang dia dah,hehe

Kuda- Dapat nama sbb tinggi,hehe,tp budak bek neh,diam ja dia,hehe

Bear- Tokan kat malinja dulu,hehe,nama sebenar dia pato ac milan,haha,muka sama cukup,
          hehe

Semut gatai-nama aku bg kat aie,hehe,br ja neh,hehe,duk panggil amud sgt,hehe

Kucing Hitam - Aku bukan racist,tp dia dapat  nama neh memang sbb kulit dia,haha

Panda- adalah aku sendiri,sbb kuat tdoq,mata lebam,haha

              dan kami punya penjaga zoo adalah

Orang minyak- dia ja xda nama binatang,tp dia la paling lawak,cm bobby adnan sempit 
                          perangai dia,duk ngan dia cnfrim gelak punya,haha

Beberapa binatang yg dilukis oleh ayam,:-)

Pada semua geng2 zoo,aku rindu gila kat ampa weh.. 
duk ngan ampa memang terbaik gila la,mcm2 kita 
wat skali,cm nak nangis pun ada time tulih neh,huhu,
nanti bila2 kita jumpa semua blk weh,wat party costume,haha,br kena ngan tema zoo kita,hehe


Ampa semua memang terbaik.. aku duk mana pun
aku cnfrim akan ingat kat ampa punya.. harap ampa
cm2 gak la no,:-)


sekian....

P/s-nama kami bagi neh cuma untuk main2 dan gurauan antara kami,bukan 
      duk menyamakan diri kami ngan binatang,:-)

2 comments:

  1. terharu larh aku....
    aku pun slalu terbayang jugak benda ni....hahahhahahahahhaa

    ReplyDelete